Будь-який клієнт має право повернути або обміняти товар на протязі 14 календарних днів після покупки.

Умови для повернення товару:

  1. Товар повинен знаходитися в оригінальній упаковці (не повинна бути пошкоджена або забруднена), мати первісний вигляд, включати в себе всі компоненти;
  2. Товар не використовувався і не встановлювався;
  3. Збережено товарний чек.
  4. Транспортні витрати пов'язані з поверненням товару оплачує покупець. (В окремих випадках якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин)
Поворотний товар відправлений поштою, повинен бути замотаний стрейч плівкою для уникнення наклеювання скотча, а так же наклейок кур'єрської компанії на упаковку з товаром.
Для повернення необхідно, що б на товар не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (НЕ заклеєна скотчем, що не порвана, не написано ручкою або маркером будь-яких написів та інше). В цьому випадку, проводиться заміна товару або повернення грошей.
  5. Повернення грошей проводитися протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару, що повертається. Гроші будуть зараховані на Ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів або видані в офісі нашої компанії.
Рекомендовано товар привезений під клієнта з іншої країни ОБМІНУ і поверненням НЕ ПІДЛЯГАЄ !!!


Повернення бракованого товару

Умови для повернення бракованого товару:
  1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
  2. Копія наряд-замовлення СТО ** на установку і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
  3. Збережено товарний чек.
  4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО)
  5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. Реєстрації).
Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметика)

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Отримуйте ваші товари не виходячі з дому або скористайтеся послугами пошти
«Нова пошта»
«Нова пошта»
За допомогою доставки «Нова пошта» ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. При купівлі товарів інших продавців послуга після плати оплачується окремо від доставки
Адресна доставка по Києву
Адресна доставка по Києву
Доставка проводиться до входу в будівлю. Вартість доставки замовлення на суму до 1000 грн - 50 грн. Якщо сума замовлення становить понад 1000 грн - доставка безкоштовна
Самовивіз
Самовивіз
Самовивіз проводиться за адресою: ТОВ Олмакс Груп м. Киів, вул. Миколи Грінченко, 18

СПОСОБИ ОПЛАТИ

Повертайте ваші гроші будь-яким зручним для вас способом
Миттєва розстрочка від ПриватБанку
Миттєва розстрочка від ПриватБанку
Розтрочка узгоджується безпосереднью з працівником банку
Готівкою
Готівкою
Оплата готівкою при отриманні товару
Visa/MasterCard
Visa/MasterCard
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa і MasterCard. оставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

зв’яжіться з нами

Ми будемо раді будь-якому зверненню, пропозиції чи проханню. Зателефонуйте або напишіть нам!
Телефони
Відділ продажу:
+38 (067) 445-77-00
Підримка клієнтів:
+38 (067) 445-77-00
Робочі години:
Пн - Пт: 10:00 - 19:00
Сб: 10:00 - 15:00 Нд: Вихідний
Адреса
м. Київ, вул. Миколи Грінченко, 18
Оригінальні запчастини
запчастини тільки від виробника
Доставка по всій Україні
завжди швидко та якісно
Кваліфіковані спеціалісти
запорука якості
Гарантована якість
завжди правильна частина