Будь-який клієнт має право повернути або обміняти товар на протязі 14 календарних днів після покупки.
Умови для повернення товару:
1. Товар повинен знаходитися в оригінальній упаковці (не повинна бути пошкоджена або забруднена), мати первісний вигляд, включати в себе всі компоненти;
2. Товар не використовувався і не встановлювався;
3. Збережено товарний чек.
4. Транспортні витрати пов'язані з поверненням товару оплачує покупець. (В окремих випадках якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин)
Поворотний товар відправлений поштою, повинен бути замотаний стрейч плівкою для уникнення наклеювання скотча, а так же наклейок кур'єрської компанії на упаковку з товаром.
Для повернення необхідно, що б на товар не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (НЕ заклеєна скотчем, що не порвана, не написано ручкою або маркером будь-яких написів та інше). В цьому випадку, проводиться заміна товару або повернення грошей.
5. Повернення грошей проводитися протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару, що повертається. Гроші будуть зараховані на Ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів або видані в офісі нашої компанії.
Рекомендовано товар привезений під клієнта з іншої країни ОБМІНУ і поверненням НЕ ПІДЛЯГАЄ !!!
Повернення бракованого товару
Умови для повернення бракованого товару:
1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
2. Копія наряд-замовлення СТО ** на установку і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
3. Збережено товарний чек.
4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО)
5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. Реєстрації).
Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметика)